marketing kiszervezés / outsourcing
Munkafázisok - kiszervezés
Marketing filozófiánk:
A legjobb marketing a termék és szolgáltatásfejlesztés, amely hosszú távon biztosítja a versenyképesség megtartását és növelését.

1. Marketing célok meghatározása
  • kötetlen beszélgetés a cégvezetéssel, amelynek célja a termékek, a szolgáltatások, a piac és a marketing elvárások megismerése, a marketing büdzsé meghatározása
  • kérdőív készítése az információk pontosítása, a fókuszpontok meghatározása céljából
  • célirányos, kérdőíves interjú a cégvezetőkkel, a konkrét marketing célok meghatározása
  • referenciák, esettanulmányok bemutatása
2. Szerződéskötés
  • Az 1-es pont alapján meghatározásra kerülnek a feladatok és az azok elvégzéséhez szükséges óraszámok.
  • Elkészül az ajánlat
  • Az ajánlat elfogadása, szerződéskötés
3. Marketing terv és akcióterv készítése (teljes marketing terület / marketing részterület)

4. Operatív megvalósítás
  • A marketing tervben meghatározott feladatok megvalósítása